کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرنوشت

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ق.ظ

 

 


 بامداد است و دلم بی طاقت است

با تن داغی که در این حالت است

 

فکری اَم ، از بس که رویا بافتم

با همه آزردگی ها ساختم

 

خوابِ بد دیدم ، به دردم چاره کُن

چاره ای بر دردِ این بی چاره کُن

 

از من و ما مانده خونین جامه ای

پس چرا بین دوراهی مانده ای؟!

 

حالتِ شعرم به دردَت می خورَد؟

من که می دانم به تو برمی خورَد

 

خوب می دانم که حالم خوب نیست

شعرهایم مثل حالم کوک نیست

 

رفته رفته خنده ها زاری شدند

شعرهایم تلخ و تکراری شدند

 

لحظه ای دردِ مرا اندازه کن

جایِ من باش و گلویی تازه کن

 

تشنه ام ،سیراب می خواهم تو را

آب می بندی به من ؟!  آخر چرا ؟

 

فکری اَم از بس که فکرت کرده اَم

در قنوتم فکر و ذکرت کرده اَم

 

کاشکی فکرم فقط فکرِ تو بود

هیچ کس دیگر بجز یادت نبود

 

یار او باشی دگر من کیستم ؟

او که باشد من یقیناً نیستم

 

عهدِ ما آن شب میانِ ما چه شد ؟

وعده هامان بعدِ آن فردا چه شد ؟

 

عهد می بندی کمی هم مرد باش

یا اقلاً مرهمی بر درد باش

 

تو که دیدی تا کجاها آمدم

دائماً افتاده از پا آمدم

 

با من اینک حرف از " آری " نزن

رُک بگو : " نه "...حرفِ تکراری نزن

 

زخم کمتر...؛ بس کن این تحقیر را

با سرت بنویس این تقدیر را

 

سرنوشتم را خودت مرقوم کن

سر نمانده...خود  نویس و جور کن

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳
فرهاد

نظرات (۲)

۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۹ تحفه نویس
سلام بر فرهادِ جان
خوبی برادر ؟ ، آشفته حال نبینمت
" سرنوشت " زیبا بود
برایت سرنوشتی روشن از الله مسئلت دارم
خوش باشی و موفق
پاسخ:
سلام سیدحسین عزیز.سلامت باشی داداش.خیلی ممنونم که بهم سر میزنی.برات همیشه آرزوی سلامتی دارم برادر خوبم.
سلام دوست عزیز
بسیار زیبا و دلنشین بود

+تصویر این پست خیلی دوست داشتنی بود
ممنونم
پاسخ:
سلام .ممنونم که سر زدین و از لطفتون سپاسگزارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">