کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بی شعورها

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۲ ب.ظ

 

 

بیشعورها اصولا نسبت به همه چیز حالت تهاجمی دارند
در جنگ حالت تهاجمی دارند،
در صلح حالت تهاجمی دارند و
حتی در گفتن دوستت دارم هم حالت تهاجمی دارند

خاویر کرمنت

 

پی نوشت : و این تن ماست که مانند این درخت از بی شعوری دیگران زخمی می شود به خصوص از نزدیکترین کسانمان

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۶
فرهاد

نظرات (۳)

واقعا چه عکس و متن متناسبی...و البته پی نوشت نیز همچنین :(
پاسخ:
سلام و ممنون که بهم سر زدین.موفق باشین
سلام
کتاب "بی شعوری" رو هنوز نخوندم ولی احتمال میدم نوشتتون رو از این کتاب برداشتین !
پاسخ:
سلام.البته نوشته ی من نیست.از جایی برداشت کردم.کتاب بی شعوری رو دارم.تا صفحه 40 خوندم..دیگه سرم شلوغ شد موقتا گذاشتمش کنار.اصولن در کتابخونی خیلی تحت تاثیر قرار نمی گیرم.مگر اینکه فیلم ببینم و اثری رو من بذاره بعد کتابشو بخونم.بیشتر آدم تصویری هستم تا شنیداریو نوشتاری.در مورد نوشتنیا بیشتر تحت تاثیر شعرم.نظر شما راجع به کتاب بی شعوری چیه؟وقت کردید بخونید بهم بگید.ممنون.
ان شاالله خوندم میگم ...
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">