کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آخرین اتوبوس

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ب.ظ


 وقتی کسی برای من ترانه ای نمی گوید و نمی فرستد، با خودم ترانه خواهم گفت.تا بوده همین بوده...!

تا بوده انتظار بوده و بدرقه...

تا بوده حسرت بوده و حرص

تا بوده غربت بوده و غریبی

تا بوده همین بوده و خواهد بود

کسی چه می داند که حال من چگونه است

باور کن حالم خوب است

چرا اصرار داری بنالم؟!

من بیشتر نگران حال توام.

گرچه شاید همه به من بگویند به تو چه مربوط است!

این هذیانها را فقط خودم میفهمم.زیاد دنبال معنی اش نباش.

باید به همه ی اینها خندید و گذشت.ناامیدی سلاح شیطان است.

تنهایی و دم از تنهایی زدن آرزوی شیطان است.

من برعکس همه که می گویند تنهاییم و می نالند میگویم من تنها نیستم.

ایمانم را دارم.خدایم را.تو را...حتی در خیال خود...گور پدر شیطان

عشق در همه جا جاریست...تو نفسهایت را کمی جانانه تر بکششششش.

من که از بس عمیق نفس کشیده ام تا بوی تو را استشمام کنم،دیگر نفسم در نمی آید!

 

آخرین اتوبوس با صدای محسن چاوشی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۷
فرهاد

نظرات (۱)

چاوشی بی نظیره.
پاسخ:
البته.متشکرم از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">