کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اهل کجایی؟!

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ق.ظ

 

گفت : اهل کجایی؟!

 

 

گفتم : اهل دوست داشتن...

 

 

خندید و گفت : دوست داشتن دیگر کجاست و کدام جغرافیاست؟

 

 

گفتم : می خندی؟ ...هر جا که اثری از تو باشد...جغرافیایش مهم نیست.آب و هوایش مهم است!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۲
فرهاد

نظرات (۲)

سلام
عکس جاده های صاف و مستقیم ، حس خوبی بهم میده ...
حس یه راه درست و فناناپذیری ...!
پاسخ:
سلام.نکته ی جالبی فرمودید.هیچ وقت به این موضوع فکر نکرده بودم.ولی از این جاده ها زیاد رفتم.بعضی وقتا واقعا دلگیرن.
منظورم بیشتر به صراط مستقیم بود ... از این بابت گفتم ...
آره خب شاید تنهایی رفتن سخت باشه
پاسخ:
اوهوم.مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">