کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نشد که بگویی!!!

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ


هنوز حرف دلت را چرا نشد که بگویی؟!

نبود دست خودت...قصه را نشد که بگویی

نگاه کردی و رفتی،کنار من ننشستی

پر از صدا ، ولی بی صدا...نشد که بگویی

دوباره هول شدم از دیدنت ، سلام که کردم

نگاه کردی و رفتی ، نشد سلام بگویی

نگاه کردم و گفتم : کجاااااااااااا؟! دار و ندارم

یواش رفتی و ساکت ، ...کجا؟!...نشد که بگویی 

سوال های مرا بی گمان جواب ندادی

چرا که از ته دل حرف را نشد که بگویی

نگو !! خودم از چشمهای ناز تو خواندم

هرآنچه را که به من بی صدا نشد که بگویی

به جای تو ،خودم این بار حرف میزنم اینجا

هرآنچه را که به من بی هوا نشد که بگویی...

 

ترانه  "با تواَم " با صدای احسان خواجه امیری

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۸
فرهاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">