کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سپاس و تاکید

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۰۵ ب.ظ


سلام.از اینکه راجع به نوشته ای نظر میدید ممنونم.اگر هم نظری ندید باز هم ممنونم.این بابت سپاس از خوانندگان عزیز. و اما تاکید...: اگه آخر چیزایی که می نویسم به منبع یا ماخذی اشاره نکردم بدونید نوشته ی خودمه.اگه چیزی رو از جایی استخراج کنم ، حتما منبعش رو می نویسم که رعایت انصاف و قانون رو کرده باشم.ضمن سپاس از دوستانی که احیانا میخوان منو مورد لطف خودشون قرار بدن و مطلبی یا نوشته ای یا شعری بفرستن،خواهش میکنم در صورتی که نویسنده ی اون مطلب یا منبعش رو میدونین یا از نوشته های خودتونه حتی با اسم مستعار ذکر کنین تا من با کسب اجازه ی پیشاپیش ازتون ،بتونم اون مطلبو با نام نویسنده یا منبعش توی سایت درج کنم .این به این دلیله که دوستای عزیز بدونن که این حقیر به مطالب ارسالیشون اهمیت میدم و اونا رو حتما می خونم و برام با ارزشه و همچنین باعث بسی افتخاره که این سایتو با نوشته های دوستان مزین کنم.منتظر راهنمایی های بزرگوارانه و مطالب وزین شما هستم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۹
فرهاد

نظرات (۱)

:) 
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">