کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تردید نکن

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ق.ظ

 

تردید داری که دلنشین ترین زن جهانی؟! تردید داری که تمام کلیدهای دربهای بسته ی دنیا از آن من است وقتی که به تو دست یازیدم؟تردید داری جهان دگرگون شد از گاه گرفتن دستانت؟ و آیا تردید داری که بزرگترین روز تاریخ،روز ورودت به قلبم بود؟

هنگامی که بیست ساله بودم هیچ نمی دانستم؛آنقدر گذشت این عمر گرانمایه و در این صرف شد تا چه خورم و چه پوشم که شدم سی و اندی ساله.دانستم که عاشقم.میدانم که سالهای دیگر دلتنگ می شوم و دلتنگتر.بعد هم پیر خواهم شد.با همه ی اینها میدانم که تا نهایت،بی سوادِ عشقم.

با همه ی بی سوادی ام،هیچ می دانی که بزرگترین و اولین عاشقان دنیا،خواندن نمی دانستند؟آدم و حوا را می گویم...یادت باشد که من عشق را به تو نخواهم آموخت،چون ماهیان نیازی به آموزگار ندارند تا شنا کنند.پرندگان هم برای پرواز اینگونه اند.عاشق شو به تنهایی.عاشق بمان ...

عشق را کتاب خود آموزی نیست.

باز هم میگویم...تردید نکن که زیباترین زنانی.تردید نکن که سلام تو از پای تمام کابلهای عشق،بر تمام وجودم مستولی می شود.تردید نکن که در فراقت،چنان بیمار می شوم که هیچ طبیبی را کارایی نیست.تردید نکن که تمام سیبهای ترش با تو شیرینند.تردید نکن که گاه گرفتن دستانت،نفس در سینه می ماند...وتردید نکن که تمام قهوه های تلخ جهان با تو همچون شربت عسلند...تردید نکن...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۹
فرهاد

نظرات (۴)

۰۹ آذر ۹۳ ، ۰۹:۲۲ خرید خانه در آلانیا

خیلی خوب و عالی بود

پاسخ:
متشکرم دوست بزرگوار.سربلند باشید.
خیلی زیبا بود
ری‌شارژ شدم
ممنون
پاسخ:
ممنون از محبتتون.ارادت داریم.امیدوارم دائم الشارژ باشید.
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۴ کمی بودن ...
خیلی قشنگ بود....

ولی من ازعاشقی بدم میاد..:(
پاسخ:
       شاید براتون به اون معنای لذتبخش و الهی و معقول و... پیش نیومده.قطعاً شما عاشق چیزایی هستید که به اون معتقدید.مثلاً امامان معصوم یا کسانی از این قبیل یا مثلاً حرم شریف ایشان که مکرراً در وبلاگ خود به آنها اشاره کرده اید.اما خُب نباید پیش قاضی باشید.شاید پیش اومد که به کسی علاقه مند بشید در حد بوندس لیگا.پس خودتون رو آماده ی شرایطی نگه دارید که ممکنه پیش بیاد.اینجوری بعداً کسی هم مسخرتون نخواهد کرد که ای فلانی یادته اون موقعا لاف میزدی؟!حالا چی شد کم آوردی؟!!! یه مسائلی هست که سرنوشت آدمه.یعنی آدم با سرشو فکرش،خودش رقم میزنه.اما یه چیزایی هم تقدیره.نمیشه کاریش کرد.
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۷:۵۲ کمی بودن ...
صدردرصدعاش چیزهایی هستم که بهشون معتقدم!

ولی شایدحق باشماباشه که من معنای اون عشق لذت بخش روهنوزنچشیدم....

 برام پیش اومده به یه نفردرحدبوندس لیگاعلاقه داشته باشم البته شایدشدت علاقه رودارم به خودم تحمیل می کنم...اماقشنگ نبوده برام....واسه همین فعلاسمتش نمیرم....
پاسخ:
ممنونم از نظر مثبتتون.امیدوارم عاقبت بخیر بشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">