کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چهل سالگی

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ

هر چه خواستم ننویسم،نشد!!

سی و نُه سالگی تمام شد و امشب آغاز چهل سالگیست.

عمرم به نیمه رسید(به شرط عمر هشتاد)

کمرم خَم شد مانند حالت نقطه ی شروع مسیر زندگی و دوندگی در سراشیبی

گویی بالای سُرسُره ای رفته بودم که اکنون می بایست سُر خوردن را آغاز کنم.

روبروی آیینه ام؛این موهای سپید که دوباره سرانگشتانشان به سپیدی ،خودنمایی می کنند؛

گرچه مدتهاست دیگر مرا به فکر رنگ کردن دوباره ی شان نمی اندازند تا مثلاً کمتر کسی بداند که کمی پیر شده ام.

این چین و چروکهای گوشه ی چشمانم...دریغ

و چشمهایم با آن فرو رفتگیهای تازه و فروغ زخم خورده ی شان

...سخت ترین فعلی که به سادگی صرف کردم،عمرم بود؛شاید هم ساده ترین فعلی که به سختی صرف کردم!

گرچه من به دنیا آمدم...اما دنیا به من نیامد؛

با این همه،چیزهایی را که از دست دادم،نگرانم نمی کند...!

چیزهایی به دست آورده ام که خاطرشان،مرا در چهل سالگی به وجد می آورد.

من در بیست سالگی مانده ام...

در سی سالگی

در سی و پنج سالگی..........

آنجا جا مانده ام و آموختم عشق را تا بیاموزانم.

درست است که دنیا به من نیامد...اما من که به دنیا آمدم...پس:

چهل سالگی...سلام.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۰
فرهاد

چهل سالگی

نظرات (۷)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
سلام دوست عزیز.شکسته نفسی می فرمایید.من از سایتتون بازدید کردم.پر محتواست و پر مخاطب.اما نکته اینه که برای ارسال نظر، خیلی موارد دست و پاگیر و کد امنیتی و ... گذاشتید که بنده به لحاظ این موارد کلاً از ارسال نظر منصرف شدم.دارنده ی یک وبلاگ یا وب سایت باید تسهیلات لازم رو هر چه بیشتر برای خوانندگانش فراهم کنه تا وقتشون گرفته نشه و دستو پاشون غل و زنجیر نباشه.لطفاً اگر صلاح دونستید موارد اضافی رو حذف کنید.با تشکر.
۴۰ سالگی آقا ؛شاعرانه ترین سن هست.دنیا بیخود کرده به شما نیاد، دلش بخواد موهای سفید و خاکستری شما با اون آب و جارو و نزاکت رقم بخوره تو سن  زیبای ۴۰ سالگی... تولد ۴۰ سالگیتون مبارکها باشد.
پاسخ:
سلام و خیلی ممنون.همیشه اینطور نیست که برای این وقتا حتماً باید شمعی باشه و کیکی یا جشنی...همه چی میگذره و چیزی مثل این ابراز لطفها و محبتها میمونه.من حواسم به همه چی هست .به گذشته ام...به حال و آینده و همه ی اون چیزی که میشنوم ،میبینم و شنیدمو دیدم.و قدردانم و ممنون.براتون بهترین ها رو آرزو می کنم.از صمیم قلب و اعماق روحم.روزهای پربرکتی داشته باشید.

سلام.مطلبتون خیلی قشنگ بود.واقعاً به دلم نشست.40 ساله شدن چه حال و هوایی داره؟

پاسخ:
سلام.ممنون از لطفتون.نمیدونم چه حال و هوایی داره.این سوالو لطفاً سال دیگه همین وقتا ازم بکنید.البته به شرطی که زنده باشم جواب میدم.
سلام دوست عزیز ببخشید که دیر به دیر سر میزن.. راستی تولدتون مبارک باشه اینشالا که تولد 120 سالگی رو تبریک بگم.راستی مرسی بابت همه چزیبایی خوبتان موفق و شاد باشید. ارادتمند و دوستدار شما سینا یکتا 
پاسخ:
سلام سینای عزیز.شما چه باشی و چه نباشی و چه پررنگ یا کمرنگ،همیشه لطفت شامل حال این حقیر شده.از لطف دوبارت ممنونم و امیدوارم همیشه لباتو خندون ببینم.سرفراز باشی.
سلام
تولدتون مبارک
از خداوند متعال سالهای سال عمر با عزت و برکت برای شما را خواستارم
پاسخ:
ممنون.شما همیشه به این حقیر لطف داشتید.امیدوارم شما هم عمر با عزت و پر برکتی داشته باشید.
۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۶ کمی بودن ...
سلام شرمنده دیرمیگم ولی تولدتون مبااارک.

درسته40سالتون شده ولی به قول خودتون دلتون هنوزجوونه !
پاسخ:
سلام محدثه خانم.اختیار دارید.از لطفتون سپاسگزارم.امیدوارم شما هم سالهای سال در کنار خانواده ی محترم،سالم و سربلند باشید.ممنونم.
۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۸:۱۸ سهیلا(کاتارسیس)
سلام دوست گرامی. با چند روز تاخیر تولدتون مبارک :)

تحقیقات روانشناسی نشون میده که اغلب آدمها بهترین و آرام ترین سالهای عمرشان را بعد از 40 سالگی می دانند. این خیلی خوبه. یعنی یک چیزایی براتون ثتبیت شده ست. دیگه سرگردونی دهه های قبل زندگیتونو ندارید و ... .
سبز و شاد باشید.
پاسخ:
سلام دوست بزرگوارم.از لطفتون ممنونم.قطعاً سرکار عالی درست می فرمایید.از لحاظ علم ژنتیک هم اثبات شده که سلولهای نیمه ی اول عمر مجدداً بازسازی شده و سلولهای جدیدی جایگزین می شوند لذا انسان در حقیقت زندگی جدیدی را آغاز می کند.ممنونم و امیدوارم همیشه موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">