کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

باید میومدی

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ

متن آهنگ باید میومدی رضا صادقی
راحت بگم منو ناراحتم نکن
ناراحتم شدی باید میومدی
تو دلخوری ولی حتی تو اوج ِ این
قهرای بیخودی باید میومدی
باید میومدی..

 

دانلود و پخش آنلاین ترانه با صدای رضا صادقی

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۴
فرهاد

نظرات (۲)

۱۴ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۰ کمی بودن ...
خیلی صدای رضاصادقی رودوسدارم
اهنگم زیبابود....
من مرددیوونه اشم خیلی دوسدارم
پاسخ:

سلام.بله.اون ترانه هم خیلی قشنگه

هنوزم مرده و قولش سر این عهد میمونم
مبادا رو بگردونی که بی چشمات نمیتونم
جهنم باشه این دنیا بهشت من همین خونست
خدارو بارها دیدم بگید این مرد دیوونست...

ممنونم

حتی یه ثانیه، باید میومدی...

ممنون
پاسخ:
ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">