کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مرهم

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۱۸ ب.ظ

بیا مرهمی باش بر زخم و داغم

گرت نوشدارویی بعد از جدایی

صدایم کن از گوشه ی بی صدایی

به آوای زنگی،به سنگی به چاهی

سکوت مرا با صدای قریبت

چنان سخت بشکن بسان رهایی

بزن بر رگِ ناتوانِ ضعیفم

خلاصم کن از طعم تلخ جدایی

ز هول قیامت چه باک آنچه مانده؟

که صبح جزا دارم از تو نگاهی

به موی عزیزت قسم،هرچه گفتم

مباد اندکی عشق را خودنمایی

گر اُفتد به دست من آن تارِ گیسو

کنم مو به مو،تا تَهِ آشنایی

چنان مست عشقم در این چرخِ گردون

مثالِ یکی ساده ی روستایی

ازل تا ابد حالِ "فرهاد" اینست

اگر با وفایی،وگر بی وفایی...

هفدهم اسفند 1393.ساعت 20:30.ساحل بندر انزلی


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۰
فرهاد

نظرات (۴)

بسیار بسیار عالی بود!

پاسخ:
نه بابا.اینقدا هم که شما میگید عالی نیست.ایراد که داره.اما فعلن بضاعت این حقیر در همین حده.بازم از لطفتون ممنونم.
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۵ کمی بودن ...
:'(

... 
پاسخ:
:(
سلام برادر فرهاد
خیلی زیبا بود
ان شاءالله دلتون همیشه پر از شادی باشه
یا حق

پاسخ:
سلام سید بزرگوار من.خوشحالم که خوشت اومد.ممنون از محبتت.امیدوارم دل تو هم پر از شادی باشه و سفره ی زندگیت پر از نعمت در پناه حضرت حق و ذخیره ی به حقش حضرت مهدی عج
خیلی زیبا سرودید. تا اعماق وجود آدمی نفوذ می کنه
پاسخ:
شرمنده می کنید.شما زیبا دیدید.ممنونم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">