کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مُجرم

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۰۷ ب.ظ


گیریم در عشقت بسی تقصیر دارم

پس چیست این گردن که در زنجیر دارم؟!

بس نیست این طفل کهنسال دلم را

اینگونه قربانی به راهت پیر دارم؟

محکوم حُکمم،مجرمم خواهی چنین بین

این حالتی اکنون که در تقدیر دارم

بی اختیارِ خود بدین ماوا گذشتم

گرچه برای خود بسی تفسیر دارم

زلف سیه رویِ تو کرد اینگونه ما را

شب را چنان زلفت به دل تسخیر دارم

این ساحل دریا زَنَد بر پایِ من چَنگ

موجم،نشان از غربتی دلگیر دارم

در گوشه ی چَشمم غم جانانه ای هست

بغضی برای ناله ی شبگیر دارم

من از دل و دل از منِ دیوانه پَر زد

"فرهاد" را بر دارِ آن زنجیر دارم

شانزدهم اسفند 1393.ساعت 21:40.ساحل بندر انزلی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۰
فرهاد

نظرات (۴)

چقدر زیبا سرودین! تا مغز استخون آدم نفوذ میکنه...

چه جای زیبایی؛ تجسمش هم آرامش بخشه!
پاسخ:
ممنونم وفاخاتون.شما خیلی محبت دارید.
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۴ کمی بودن ...
وچه احساس قشنگیست 
که خودیادیک خوب 
توراغرق تمناسازد... 
خوش بگذره... 
پاسخ:
دلت همیشه خوش محدثه خاتون.ممنون از نظر شاعرانتون:)
واقعا سروده ای بی نهایت زیبا و تاثیرگذار بود. ممنونم
پاسخ:
من از شما ممنونم سناخاتون که با حضورتون محفل این حقیر رو گرم نگه میدارید.موید باشید.
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۶ کمی بودن ...
من یه چیزی بگم:
یه کلمه ازجمله ام جاافتاده! 
وچه احساس قشنگیست که درخلوت خودیادیک دوست توراغرق تمناسازد
پاسخ:
سلام.شما دو تا بگید:)ممنون محدثه خاتون.اشالا همیشه غرق در لحظات زیبای زندگی باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">