کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بندگی و خداوندی

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۲ ب.ظ

 

ذوالنون مصری که یکی از عارفان بزرگ بود نقل کرده که

در صحرا بودم و شیطان را دیدم که چهل روز در حال سجده

بود و سر از سجده بر نداشت!

به او گفتم : ای مسکین! بعد از این که مورد بیزاری و لعنت

خداوند قرار گرفتی ، این همه عبادت برای چیست؟

شیطان جواب داد: ای ذوالنون ! اگر من ازبندگی عزل شده ام،

 او که از خداوندی معزول نیست...

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
فرهاد

نظرات (۴)

سلام برادر
با خواندن این مطالب ، بنده از خودم خجالت کشیدم ...
ان شاءالله که بتونیم بنده ی خوبی برای خدا باشیم
در پناه حق
پاسخ:
       سلام.حق دارید برادر.وقتی روایت است که شیطان در طبقه منفی 4 جهنمه، با خودم میگم وای به حال اونایی که در طبقات منفی6،5و 7 هستن.
بسیار ممنون
پاسخ:
منم از شما ممنونم که خوندید.
لایک به معرفتت ابلیس!!
بازم مرام تو
پاسخ:
آره والا.ابلیس که طبقه چهارم جهنم باشه پس معلومه بازم از ما بامعرفت تره.
چه روایت زیبایی
باز هم به ابلیس
پاسخ:
باز هم به ابلیس...ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">