کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آدمهای رنگی

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۹ ق.ظ


من آدمهای بنفشی را سراغ دارم که از رنگ آبی و سرخ بیزارند.

من یک آدم خاکستری دیدم که روی زرد یک نفر را با سیلی قرمز می کرد بلکه نارنجی شود و غروب کند!

آدمهای سبزی هستند که آرزویشان زرد شدن توست و آدمهای ماتی که تاب شفافیت هیچ کس را ندارند.

در کنار همه ی این آدمهای رنگی ، یکی هست که نمی آید به چشم ؛ بس که سفید است.

دارم دنبالش می گردم ؛ نگویید نیست...نگویید نمی شود یافت...

آنکه یافت می نشود ، آنم آرزوست.

 

پخش آنلاین و دانلود ترانه ی "قصه آدما" با صدای ایرج مهدیان

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۹
فرهاد

نظرات (۶)

۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۱ ✿شمیم زندگی✿
:)
پاسخ:
:))))
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۳ ساکت در قفس
سلام

خیــــلی قشنگ بود
به شدت قبول دارم...
عکس هم عالی بود



+منتظر جواب سوالاتم هستم ...لطفا!
:)

یا علیـــــ
پاسخ:
علیکم السلام.ممنون از تاییدتون.چشم.خدمت می رسم.
سلام
نوشته زیبا بود ، ترانه بنده رو داغون کرد ، رفتن به دور دست ها :)
موفق باشید
این پستتون حرف نداشت
حرفا...نداشت
خیلی چسبید 
مرسی مزسی
پاسخ:
خدا رو شکر که لذت بردید.واقعاً ممنونم با این نظر انرژی بخشتون:)منم خیلی مرسی
جلل الخالق!!!!!!!
من چرا نمیتونم برم  پست پایینترتونو ببینم !!!! نت خطا میده
عاقا جان ندیده لایک
پاسخ:
       شما همیشه به من لطف داشتید.ممنونم.
سلام دوست گرامی
واقعا از این متن لذت بردم، خیلی زیبا بود

سپاس از این پست زیبا
پاسخ:
سلام و ممنون از شما دوست بزرگوار.خوشحالم که لذت بردید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">