کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عشق...آری یا نه؟!

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ

هرکه عاشق شود ، آنگاه عشق پنهان دارد و بر عشق بمیرد ، شهید باشد...

هرچند می کوشم از عشق در گذرم ، عشق مرا شیفته و سرگردان می دارد و با این همه او غالب می شود و من مغلوب.با عشق کِی توانم کوشید؟

دریغا عشق ، فرض راه است همه کس را.در عشق قدم نهادن کسی را مسلم شود که با خود نباشد و ترک خود کند.عشق آتش است.هرجا که باشد جز او رخت دیگری ننهد.هرجا که رسد سوزد...

 

ای عزیز! به خدا رسیدن فرض است و لابد هرچه به واسطه ی آن به خدا رسند فرض باشد به نزدیک طالبان.عشق ، بنده را به خدا رساند.پس عشق از بهر این معنی فرضِ راه آمد.

ای عزیز! مجنون صفتی باید که از نام لیلی جان توان باختن.کار طالب آن است که در خود جز عشق نطلبد.وجود عاشق از عشق است.بی عشق چگونه زندگانی کند؟

عشق را سه گونه آمد: عشقی صغیر ، عشقی کبیر و عشقی میانه.عشق صغیر ، عشق ماست به حق تعالی؛عشق کبیر ، عشق خداست به بندگانش و عشق میانه...دریغا ندارم یارای گفتنش را که بس مختصر فهم آمده ام.

و سرانجام...

همانا او بنده ی خود را عاشق کند.آنگاه بر بنده عاشق باشد و بنده را گوید:((تو عاشق و محب مایی و ما معشوق و حبیب تو...چه بخواهی و چه نخواهی)).

 

دانلود و پخش آنلاین ترانه ی "یکی همیشه هست" با صدای میثم ابراهیمی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰
فرهاد

نظرات (۳)

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۰ ساکت در قفس
سلام

از نظرتون و پاسخ به سوالاتم واقعا ممنونم ... 
شعرایی که انتخاب کردین واقعا عالی بود


اما در خصوص این مطلبــــــــــــــ
عشق ! آری
نمیخواهم مثل همیشه بگویم زیبا بود و....
هر چند که بود....
میخواهم این بار کمی فکر کنم....
و دوباره عاشق آن کسی شوم که مرا آفرید....

+ یاد آهنگ میثم ابراهیمی افتادم......یکی همیشه هست که عاشق منه......

باز هم ممنون 
و یا علیـــ
پاسخ:
سلام.من هم ممنونم از نظر خوب و عالیتون. و همچنین از یادآوری ترانه ی زیبای میثم ابراهیمی که خیلی به موضوع من ربط داره.برای همین ترانرو لینک گذاشتم.موفق باشید.
عشق دردیست که عاشق از درمانش بیزار است
پاسخ:
احسنت
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۱ صحبت جانانه
بحریست بحر عشق که هیچش کرانه نیست

آنجا جز آنکه جان بسپارند چاره نیست

پاسخ:
به به.چه زیبا.ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">