کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

صبحانه با تو

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ق.ظ


بیدار که می شوی از خواب
با تو بیدار می شود دنیا
و هزار ابر آبی بی باران
پشت شیشه اتاق
شروع یک نفس کشیدن پر لذت دوباره را
نوید می دهد مدام
اما
فکر کن بیایم و ببینم تو نیستی!
وای 
به خواب می رود دنیا
دوباره
ابر های آبی پر باران
از پشت شیشه ی اتاق
کوچ می کنند
و نفس
و نفس
و نفس
به نفس نفس می افتد ازترس تکرار دوباره ی از دست دادن دستهای تو
از دست دادن رنگ چشم های تو که نگاهش  می کنی
که رنگ رنگ می کنی وجود مرا
ترس مدام نداشتن تو
ترس مدام رفتن تو
یک لیوان صبحانه خیال مرا زهر می کند.
اما غلط می کند...بیا بنشین یک لقمه برایم بگیر...من هم یک لقمه برای تو
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
فرهاد

نظرات (۳)

چه ذووووقی میکنه آدم این پستو میبینه.به به... 
نگرانی عشق گرچه آدمو دائما مشوش داره اما بودنش ارجحیت داره بر نبودنش. مگه میشه ادم عاشق باشه و نگران نباشه؟ 
دقیقاً نبودنها غلط میکنند... بیا بنشین لقمه برایم بگیر. من هم لقمه ای برای تو... 
پاسخ:

به به.احسنت به این نظر.البته من هنوز نمیدونم اولش اشتها خواهم داشت یا نه.اما فکر کنم اولش اصلن ندارم.ولی بعدش به صبحانه ی مختصر قانع نیستم.بنازم کله پاچرو:)

ممنون از حضور و ذوقتون.

متن و تصویر دلنشین. بسیار...
پاسخ:
ممنونم از محبتتون.کاش واقعی باشه همیشه و نه فقط تصویر
سلام
صبحانه باتو لذت زندگی ست ،
ای کاش که هیچ وقت صبح تمام نمی شد .
زیبا بود ، آدم ذوق می کنه :)
موفق باشی
پاسخ:
سلام سیدجان.خوشحالم که سر حالو سلامتی.ذوقت پایدار برادر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">