کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تو نزدیکی

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۲۰ ب.ظ

 

تو نزدیکی که ماهیا به سمت خونه برگشتن ... به عشقت راه دریا رو بازم وارونه برگشتن

      تو این دنیا یه آدم هست که دنیاشو تو میبینه ... کسی که پای هفت سینت یه عمره سیب میچینه

                  کنار سبزه و سکه کنار آبو آیینه ... تموم لحظه های شب سکوتت هفتمین سینه

                تو هم درگیر تشویشی مثه حالی که من دارم ... برای دیدنت امشب تموم سال بیدارم

 هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه ... یه حسی تو دلم میگه تو نزدیکی به این خونه

 

Behnam Safavi Ali AsHabi Farzad Farzin To Nazdiki دانلود آهنگ شنیدنی بهنام صفوی و علی اصحابی و فرزاد فرزین به نام تو نزدیکی

 

لینک دانلود:تو نزدیکی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۹
فرهاد

تو نزدیکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">