کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

گفتم...گفت

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۲۹ ب.ظ

Night-Sky--night-sky--1280x800

دیشب خطاب آمد،پرسیدم از خیالت

گفتا رَهی تو از آن،بگذار قیل و قالت

گفتم چگونه دارم صبر فراق او را

گفتا خیال بنگر،کافیست در دو حالت

گفتم ز راحت او تردید و وهم دارم

گفتا که مِهر خود را برگیر با شهامت

گفتم که با غریبان باید چگونه باشم؟

گفتا نگاه برکَن تا خوش شود مرامت

گفتم زِ عشق خوشتر باشد اگر،بیان کُن

گفتا که هیچ،آن را بگذار تا نهایت

گفتم چگونه باشم بی عشق؟گفت کانجا

((سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت))

دیشب اگرچه این را دیدم به خواب، اما

صبرم دگر سر آمد از دوری محالت

مرداد 1393

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۹
فرهاد

نظرات (۱)

۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۲ محمد عباسی
سلام دوست عزیز یمدت به اینترنت دسترسی نداشته ام
پاسخ:
سلام.زنده باشی.اینترنت که مهم نیست.ایشالا سیم مرامت همیشه به خدا وصل باشه و اکانتت همیشه به اون متصل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">