کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دیر آمدم

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۲ ب.ظ

گفتند رفته ای!....و چرا دیر آمدم

غافل شدم ز رفتن تو،پیر آمدم

آری...مسافر ره طولانی ات شدم

افسوس...که این چنین به دلت سیر آمدم

دست دلم نبود معطل شدم چنین

با دست و پای پُر غُل و زنجیر آمدم

کار دلم گذشته از این حرفها دگر

قسمت چه شد که بر سر تقدیر آمدم

این یادگار مانده ز پیراهن تو،بس

بر نیزه و به ناله ی شمشیر آمدم

چشمی نمانده است اگر تَر نمی کنم

چشم دلم تویی که به تصویر آمدم

رفتی و این حقیقت سنگین برای من

آنقدر مشکل است که به تکفیر آمدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۸
فرهاد

نظرات (۲)

۰۸ مهر ۹۳ ، ۲۱:۰۲ کمی بودن ...
++++++
سلام دوست عزیز
عید سعید قربان بر شما مبارک باد
پاسخ:
عید شما هم مبارک دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">