کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بوی عید

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۴۹ ق.ظ

haftsin model www.patugh.ir 21 مدل های سفره هفت سین عید نوروز
دﯾﮕﺮ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﻪ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺍﻧﻘﻀﺎﯼ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻝ ﻫﻢ
 ﻧﻤﺎﻧﺪﻩ.
ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨشید ﺍﮔﺮ ﻧﺎﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺩﻟتان ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ.
ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺍﺯﺩﺣﺎﻡ ﺻﺪﺍﻫﺎﯼﺷﻬﺮ ﻧﺸﻨﯿﺪﻡ صدایتان ﺭﺍ.
ﺍﮔﺮ ﻫﻤﺮﺍﻩﺭﻭﺯﻫﺎﯼ غمگینتان ﻧﺒﻮﺩﻡ .
ﺍﮔﺮ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻢ ﺁﻧﮕﻮﻧﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﮐﻪ باید باشم.
ﺍﮔﺮ ﺧﺴﺘﮕﯽ ﻫﺎﯾﻢ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﻼﻣﯽ ﺷﺪ ﮐﻪ قلبتان را ﺭﻧﺠاند. 
ﺍﮔﺮ ﻧﺒﻮﺩﻡ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﮐﻪ می باید ﺣﻀﻮﺭ ﻣﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ
.ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ ﺍﯼﺩﻭﺳﺖ 
ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﺪﯾﺪﻥ ﻫﺎﯾﻢ ...ﻧﺒﻮﺩﻥ ﻫﺎﯾﻢ و
ﮐﺎﺳﺘﯽ ﻫﺎﯾﻢ ..
روزهای پایانی سال برایتان سبزباد.

 

دانلود ترانه عیدی با صدای مهدی یراحی(لینک اول...لینک دوم...لینک سوم)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۷
فرهاد

نظرات (۶)

سلام برادر
اختیار دارید
هرچه از شما بود خیر و خوشی بود ،
براتون عید شاد و سبزی را آرزو میکنم
سال نو سال خیر و پر برکتی برایتان باشد
یا حق
پاسخ:
سلامت باشی سید جان.امیدوارم در سال جدید نیز همچون گذشته در پناه حضرت حق،موفق و موید باشید.
برای شما هم همینطور...
پاسخ:
ممنون
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۱۴ کمی بودن ...
سالی پرازخدابراتون ارزومندم
پاسخ:
از دعای خوبتون ممنونم.همچنین برای شما
فرارسیدن نوروز و سال نو را به شما و خانواده محترمتان شادباش میگویم.
برایتان تندرستی و نیکروزی در سال نو آرزو دارم.
باشد که سالی سرشار از شادی و کامروایی داشته باشید.
پاسخ:
ممنون از دعای خیرتون.امیدوارم سال جدید، برای شما هم مملو از برکت و بهروزی باشه.
شهادت بانوی دوعالم تسلیت....
پاسخ:
بر شما و همه ی شیعیان تسلیت باد.سپاس

سلام بابا فرهاد عیدت مبارک انشاالله سال پر برکت و پر روزی داشته باشی

آرزو میکنم همیشه سلامت و شاداب باشی وآرزو میکنم هر آرزویی داری زود براورده

شود

دختر خوبت نساجان

نسا بابایی 12 ساله از تهران

 

پاسخ:
سلام بابایی.عید تو هم مبارک دخمل قشنگو مهربونم.منم آرزو میکنم که آرزوهای کوچولو ولی پاکت برآورده شه.آرزوی من سلامتی و موفقیت توئه.تن تو که سالم باشه،روح منم سالمه.همیشه لبخند رو لبات و همه ی روزات،پربرکت و شاد دختر خوب بابا:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">