کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

هیچ وقت...!

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ق.ظ

هیچوقت به یک زن دروغ نگو...!

 

مردی با همسرش تماس گرفت و گفت : عزیزم از من خواستن که با رئیس و چندتا از همکاران برای ماهیگیری به خارج شهر بریم ؛ و یک هفته اونجا بمونیم ! این فرصت خوبیه  تا ارتقای شغلی که منتظرش بودم بگیرم . پس لباس کافی برام بذار و وسایل ماهیگیریمو هم آماده کن . ما از اداره حرکت می کنیم و من سر راه وسایلم رو از خونه بر میدارم. راستی اون لباس راحتی ابریشمی آبی رنگه رو هم بذار ..!

زن با خودش فکر کرد که این مسئله کمی عجیبه اما بخاطر اینکه نشون بده همسر خوبیه دقیقا کارایی رو که همسرش خواسته بود انجام داد .

هفته ی بعد مرد به خونه برگشت و کمی خسته بنظر می رسید اما ظاهرش رو خوب نگه داشته بود.

همسرش بهش خوش آمد گفت و ازش پرسید : عزیزم ،ماهی هم گرفتی یا نه ؟

مرد گفت :آره کلی ماهی قزل الا ، چند ماهی فلس آبی وچند تا هم اره ماهی گرفتیم ..اما چرا اون لباس راحتی رو که گفته بودم واسم نذاشتی ؟

زن جواب داد : لباس راحتی رو توی جعبه ی وسایل ماهیگیریت گذاشته بودم  !

از این جا به بعدشو دیگه خودتون می دونید...

 

 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۲
فرهاد

نظرات (۳)

دَم زنه گرم .
بخاطر می سپارم تا سوتی ندم :)))
پاسخ:
ممنون.من هنوز باهات کار دارما.قطعاً مراقب خودت باش تا از دست نری.کتری آب جوشو داشتی؟!              ایییینه....
با چنین مردان صادقی باید به شیوه همین تصویر البته با چند کتری اضافه تسویه حساب کرد که اگه یکیش به هدف نخورد امیدی به دوم سومیِ باشه :)

ولی این بانو این جوری دارن حیف میشن برای پرتاب دیسک خوبن، توی تمرین هاشون هم این آقا رو به عنوان هدف ببرند کار تمومه،باور کنید جام قهرمانی توی دستشونه
پاسخ:
سلام.قراره اون بانو به عنوان جانشین و نفر ذخیره آقای حدادی در مسابقات المپیک آینده شرکت کنن.بزنن تووی دهن اون آقاهای اونطوری تا دل همه من جمله شما بانوی های وفادار و صادق خنک شود انشاء اللللللللللللللللله:))))))))))))
دم خانومه گررررررمممم 
پاسخ:
واقعنییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">