کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

برگشتم

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۲ ب.ظ

سلام و عرض ادب و احترام به همه ی دوستان وفادار و با محبتی که در طول حدود دو هفته نبودنم ، اونقد بهم لطف داشتن که با پیاماشون بیش از پیش خجالتم دادن.امیدوارم که من هم بتونم نه به مصداق تلافی یا جبران بلکه مِن باب ادب و احترام،متقابلاً رعایت ادب کرده و دوست خوبی براشون باشم.

در مدت دو هفته امتحانات بسی طاقت فرسا و تحمل دوری از تهران و نگرانیهای کاری و... که بسیار خسته ام کرده بود،لذا موفق نشدم تا امروز این پست رو بذارم و تشکر کنم.پس با این احوال، تاخیرمو ببخشید.

شاید کسی بیاد و بگه چه از خود ممنونه که داره این مطلبو میذاره؛حتماً پیش خودش فکر کرده برای کسی هم اهمیت داره.لازمه اینو بگم که نه اینکه فقط احساس میکنم بلکه باور دارم بودن یا نبودنم برای دوستانم اهمیت داره و از این بابت به اونا و خودم می بالم.قطعاً حضور ماها در زندگی هم بی دلیل نیست و امیدوارم اونچه صلاح خداوند باشه محقق شه.ممنون و ممنون و ارادتمند همه ی شما هستم.

من برگشتم پس هستم...! حتی جنازه ام

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۳
فرهاد

نظرات (۳)

سلام برادر
خوش آمدی ،
آخه چرا اسکلت ؟ ، این همه عکس گل و سبزه ...
به هر حال خدا رو شکر حالت خوبه و خیلی خوشحالم که هستی
ان شاءالله امتحانات به خوبی پیش رفته باشه .
یاعلی
پاسخ:
       سلام عزیز دل برادر.گفتم از لب دریا خوندنم برات عکس بندازم یه وقت دلت آب میفته.بعدش یاد فیلم دزدان دریایی کارائیب افتادم با خودم گفتم این عکسو بذارم بهتره:)))))))).امتحانات خوب بود .بالاخره با امدادهای غیبی پیش رفت دیگه.به هر حال بعد از گذروندن کاردانی با معدل 19/14 عطشم تا حدودی برطرف شده.دیگه نیازی به معدل بالا و نمره فلانو اینا ندارم.تازه نمیشه از منی که کلاً 3 یا 4 جلسه واسه هر درس کلاس رفته انتظار نمره های آنچنانی داشت.ولی خُب اونایی که تا الان اومده همچین بدکم نیست.مخلصیم رعیس...
سلام
خوش برگشتین :)
پاسخ:
خیلی ممنون از محبتتون:)
خدا قوت
ان شاالله امتحانات رو با موفقیت پشت سر گذاشته باشید
پاسخ:
سلامت باشید.ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">