کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عهدشکن

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۸ ب.ظ


در ابتدای راه ، قرارها گذاشتم

سرخوش ز عشق ، گرچه شناختی نداشتیم

دلداده و دل به دل هم که دوختیم

پروانه و شمع شدیمو چه سوختیم

دلبسته؟! وابسته؟! تو فرض کن هرآنچه بود

هر روز حرف زدیم از آنچه بودو  می نمود

ناگه در این وسط دو سه تا اتفاقِ بد

شُد مایه ی جدایی ما تا همین اَبَد

جرأت نداشتیم بمانیم غرقِ درد

باشیم سر قرارهایمان مثل هرچه مَرد

بر ریشه ی درختِ اعتمادِ هم تبر زدیم

هیزم شکن نبودیم ، ولی پُر هُنر زدیم

هرآنچه سرمایه ی دل شد ، فروختیم

مسکین شدیم ، چَشم به تقدیر دوختیم

تو مدعی بی گناهیو ...منم چنین

باشد...قبول! هرچه تو گفتی...فقط ...ببین!

برگرد و از مسیر نگاهم عبور کن

رد شو...نمان...فقط ضرباتت مرور کن

 

دانلود و پخش آنلاین ترانه "ادعا" با صدای مرحوم مرتضی پاشایی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۷
فرهاد

نظرات (۳)

سلام
زیبا بود ، تصویر هم ...

همیشه سعی کردم با کسی قرار نذارم ، چون میترسم خودم از رفتن سر قرار منصرف بشم
موفق باش
پاسخ:
سلام.ممنون از حضور همیشگیت سیدجان.شاید کار درستو تو انجام میدی.
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۸ ساکت در قفس
سلام
امان از اعتماد......!
آدم اگه به کسی که خوب نمیشناسش اعتماد کنه.....

 به روزم و چند تا سوال دارم
تشریف بیارید...
آدرس وب جدیدم تو ادامه مطلب همین پستم هست
به اون هم سری بزنید

یا علیــــ
پاسخ:

سلام...و امان از بی اعتمادی...

ممنون از حضورتون

گاهی مــیــان بـــودن و خـــواســتـن فاصـلــه می‌افتد، وقـتهایـــی هســت کـه کـسـی را بـا تمـــام وجود میخواهــی ولی...
نباید که نه!
نمـــــــــی‌شود که کــنـــارش بــــاشـــی...
پاسخ:
موافقم.نباید که نه...اما نمی شود.ممنون از نظر خوب و شاعرانتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">