کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بدرقه

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ب.ظ

 

بدرقه می کنم تو را چون به حصار می روی

سرو چمان من چرا قافله وار می روی؟

من سرِ کوچه ی دلت منتظرم ؛ نرو ؛ بیا

دیر نکن که این چنین مست و خمار می روی

هر نفسم به بودنت ، مُرده اَم از نبودنت

بود و نبودِ من چرا زار و نزار می روی؟

نقش تو تار می کند مَردُمِ چَشم خسته ام

اشک نمی گذارَدَم ، حال که تار می روی

منتظرت همیشه ام گرچه زدی به ریشه ام

پایِ پیاده در پی اَت گرچه سوار می روی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۱
فرهاد

نظرات (۳)

آههه
زیبا نوشتید و پر غم...
.
.
.
من مداخله نمیکنم تو شغلتون
حواسم نبود
شرمنده!

+قهوه امروز خوب بود و کمی تلخ
نمیدانستم قهوه بخورم یا  غصه...


یا حیدر

پاسخ:
علی یارتون.ممنون و عذر تقصیر به خاطر غصه ی وارده
خیلی زیبا بود
2 بار خوندمش
خدا قوت
پاسخ:
خیلی باحالی اخوی.ممنون.
چه زیبا...
به دل نشست...
پاسخ:
ممنونم از محبتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">