کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پای پیاده

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ


جســم و جــانم بـا حــرم گشتـه عـجین

حــال و روزم بــا غمــت گشتــه غمیــن

این سه جمله خواب شبهای مـن است

کربــــلا ... پـــای پیـــاده ... اربعیـــن ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۰
فرهاد

نظرات (۳)

سلام
اربعین حسینی رو بهتون تسلیت میگم.
برقرار باشید
پاسخ:
سلام ترانه بانو.من هم به شما و تمامی آزادگان جهان تسلیت میگم.ممنون که به من سر زدید.

عکس..

انتخابِ فوق العاده ای بود...

روحیه ی لطیفتون مستدام..

 

پاسخ:
ممنونم از محبتتون.حضورتون مستدام.
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۶ تحفه نویس
سلام
پای پیاده رفتن صفای دارد ،
اگر بدانی آن طرفتر کسی منتظر توست .
اگر بهشت باشد و مسیر محشر کبری ، باز هم پای پیاده رفتن می ارزد .
پاسخ:
سلام سیدجان.ان شاء الله قسمت ما و شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">