کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

قفس

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ


 

دلی نمانده دگر بهر سوختن،ای دوست

و مرغ فصل خزان گشته بی وطن ای دوست

کجاست آن پَرِ پرواز؟ ببین مرا به قفس

به بال و حال شکسته به جُرم من،ای دوست

کشیده سر به فلک نی نوای نای دلت؟

به بینوایی ما ،از نو نی نوا ،ای دوست

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱
فرهاد

نظرات (۲)

دلم گرفت... 
حس اسارت واقعا بدترین حس دنیاس... 
پاسخ:
:( معذرت
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۵ تحفه نویس
سلام و درود بر آقا فرهاد عزیز
خدایش دلم گرفت ، نه از شعر ، شعر زیبایی بود
از قفس ، یه دنیا آزادی باشه و تهش دنیای یه نفر قفس باشه
خیلی سخته
دنیات به دور از قفس
پاسخ:
جانم.ما با شعرامون قفسها رو خواهیم شکست برادر.ممنونم از اینکه همش سر میزنیو منو شرمنده میکنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">