کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تکرار

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ


عاشق تشنه تار می بیند

همه چی را دو بار می بیند

بدتر اینکه غبار هم باشد

باد و باران و یار هم باشد

بر سر یک قرار و بی خبری

نگرانی و غصه ، دربدری

او نیاید تو دق کنی آن شب

با دل خسته تب کنی آن شب

مدتی توی شهر پرسه زنی

کوک بر این دلِ شکسته زنی

او بخندد به حال و احوالت

بعد گوید ندیده ام فالت

نه نشانی که می توانش یافت

نه خیالی که می توانش بافت

تو به او فکر می کنی هر دم

او فقط گویدت که همدردم

نه به منزلگهش رهی داری

نه اجازه که گام برداری

هی زمین می خوری در آن کوچه

بی رمق می روی به یک گوشه

از مسیرش تو زود رد می شی

تو ببین یک شبه چه بد می شی

گفتمت عاشقی خطر دارد

دلبرت دست خود تبر دارد

تو کجا و لیاقت دیدار؟

سرشکسته شدی بر این دیوار

آری عاشق چه تار می بیند

همه چی را دو بار می بیند

بدتر اینکه غبار هم باشد

قصد تکرارِ کار هم باشد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۹
فرهاد

نظرات (۳)

دلبسته به یک ثانیه دیدارِتو بودم
این عمرکه بی حوصله ناچارِتوبودم

تونازترین حادثه در زندگی من 
من شاخ ترین عاشق بی عارِتوبودم

تاآخرِ بی حوصلگی شعرنوشتم
هرشب که توخوابیدی وبیدارِتوبودم

هرثانیه آتش زده ام پیرهنم را
من ریزَعلیِ سخت فداکارِتوبودم

هرفتنه که کردی تو، مراحصرنمودند
من موسویِ خسته زِ افکارِتوبودم

بارایت یک فاجعه رفتی و دریغا
یک عمر غریبانه گرفتارِتوبودم

توشاه ترین پهلویِ حادثه بودی
من فاطمیِ خسته زِ دربارِ توبودم

ای کاش فراموش شود بینِ من وتو
آن فاصله ای را که بدهکارِتوبودم
پاسخ:
:(
ساختار شعرتون زیباست و زنده و روایی... جنابِ شاعر
پاسخ:

ساختار این شعر کل ساختار خودمو بهم ریخته.آره شما راس میگین.اونچه از دهن شاعر در میاد به دید دیگران شاید زیبا باشه اما درون خود شاعر پر از نازیباییه.پر از تشویشو نگرانیه.شاید رسم روزگار همینه که مثلن دیوان شهریار رو که میخونیم میگیم به به. "به به " به چی؟به اینکه هر شاعر برای هر بیت ذره ای از وجودشو و دقیقه ای از عمرشو سوزونده؟

از جناب شاعر "ج" هم نمیمونه دیگه.چه برسه به اینکه "نااااب" باشه.

به هر حال ممنون از تمجیدتون.

از جناب شاعر شاعر ج هم نمیمونه چه برسه به نااااب....!!!

بعضی جملاتتون تا مغز استخون یه آدمو میسوزونه...
همیشه برقرار باشی بزرگوار برقرار
پاسخ:
ممنونم از لطفتون.خدا نکنه .شما هم همیشه پایدار باشین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">