کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رفت

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ق.ظ


روز اول بی هوا قلب مرا دزدید و رفت

روز دوم آمد و اسم مرا پرسید و رفت

روز سوم؛ وای! فهمیدم رقیبی داشتم

قلب من رنجید از حسرت ، ولی فهمید و رفت

روز پنجم گفت : فرهادم! بیا با من بمان

خود نماند و این بساطش از دلم برچید و رفت

روز هفتم باز آمد گفت: ای محبوب من!

قامتش در چشمهای بی قرارم دید و رفت

او که طرز خنده اش خانه خرابم کرده بود

حال من حتی نپرسید و خودش را دید و رفت

روز اول را رها کن! روز آخر را ببین

آن که روز سوم آمد،از منش دزدید و رفت

کوه را هم این بلا می پاشد از هم ای خدا

هی گرفت و هی رها کرد و کمی ترسید و رفت

 

رفت با صدای رضا یزدانی

رفت با صدای رضا شیری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۰
فرهاد

نظرات (۱)

کس نمیداند با آنکه می رود... 
چه می رود.. 


شعر زیبایی بود، بهتره بگم درد زیبایی بود بسیار زیبا بسیااااار زیبا... 
پاسخ:
درسته..کس نمیداند...ممنونم از محببتون.پاینده باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">