کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

منو تو

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۸ ب.ظ

 

 

نکته: لازمه که این ترانه با ریتم خونده بشه.در صورتی که با ریتم خونده نشه قابل وزن گیری نیست////

 

 /////////////////////////////////////////////////////

منو تو

 

غمگین ترانه ایم که خونده میشه

شادی توو خوابمون سروده میشه

همیشه حسرت بوده توو  دلامون

بشه یه شب تعبیر...خوابهامون

بشه یه شب تعبیر .... این خوابهااااااااااااامون

 

 ///////////////////////////////////////////////////////

 

تو بند یک دنیای دیگه بودی

قول میدادی اما پاش نمی موندی

منو می بردی تهِ عمق چشمات

یهو زمین می زدی زیرِ پاهات

یهو زمین می زدی زیرِ پاااااهاااات

 

 /////////////////////////////////////////////////////////

 

منو تو منو تووووووووو

 

برای هم قصه می گفتیم هر شب

رویا می بافتیم همه از رو عادت

حقیقتِ ما چیز دیگه ای بود

فکر تو پیش کس دیگه ای بود

 

 //////////////////////////////////////////////////////////

 

آخه چرا بازی می کردی با من

تو کاری کردی بدتر از یه دشمن

باید برم جام توو دل تو تنگه

یکی دیگه داره سرت می جنگه

 

 ///////////////////////////////////////////////////////////

 

نگو که نامردمو کم آوردم

خودم تو رو دست خدا سپردم

مگه از اون بالاترم کسی هست

توو  فال من جز تو مگه کسی هست

 

ترانه ی نگو نگفتی با صدای مهدی یراحی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۶
فرهاد

نظرات (۲)

سلام
درمورد نوشته ى عکس,
مىتونم بگم.... من دیگه حرفى ندارم!!!!
به قول فامیل دور.
پاسخ:
سلام.ممنون از حضورتون.و نظرتون.پاینده باشید.
۰۹ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۳ تحفه نویس
سلام بر جناب فرهاد عزیز
ان شاءالله حالت خوبه ؟
با ریتم خوندم ، از صِدام خجالت کشیدم :))
برات آرزوی سلامتی دارم ، دوست خوبم
موفق باشی
پاسخ:
سلام سیدجان.خوشحالم سلامتی.من به شما سر میزنم همیشه.حالا من گفتم بخون تو هم خوندی:))) از دست شما...ممنون که بهم سر زدی رفیق.سلامت باشیو موفق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">